NASCAR
31. 7. 2009
V NASCAR (Národní asociace pro Sklad Car Auto Racing) je velký motorsportu federace ve Spojených státech amerických se sídlem v Daytona Beach na Floridě. Název je odvozen od akciové auto (Ger. výroby vozidla), protože původně pouze hmotnost-upravených vozidel byly použity. Do dnešního dne přísně regulován, s téměř identické Touring Car Racing Gitterrohrahmen siluety na použití současných modelů řady pouze povrchně podobají. Pohon konceptu, což je 5,7 litru velký motor V8 s centrální vačkový hřídel a pohon zadních kol, odráží stav z počátku roku 1970 let. V NASCAR provozuje tři národní závodní série, Sprint Cup, horní divize NASCAR, celostátní série a řemeslník Truck Series. Kromě toho, regionální a závodní sérii NASCAR divizí v Kanadě a Mexiku.
Od roku 2003, generální ředitel Brian Francie v NASCAR. Za jeho působení ve funkci, má již v balení hodně kritiky musí. Takže jsou ventilátory, například pobouřený by zmizení mnoha tradičních akcí, jako je závod na North Carolina Speedway a Jižní 500 v Darlington kabelovod.
V 1950 série byly blízko u vozidel značek Chrysler, Chevrolet, Ford, Oldsmobile, Plymouth, Pontiac, Buick a Dodge se tak-zvané zásob-blok motoru na tradiční kolo nebo Ovalkursen a několik Straßenrennstrecken použít. V NASCAR motor byl na stánku sjednocené v 1960s, je stále přísně regulováno V8 motorů 5,7 litrů výtlak, karburátor a push tyče ovládané ventily jsou používány. Dnešní motory jsou rozvíjet více než 590 kW (800 koní), ale na high-rychlost ovál s Luftmengenbegrenzer (us-engl.: omezovač desky) z bezpečnostních důvodů na cca 330 kW (450 hp) Throttled. Zášť ze matný, silný, že hromový zvuk typický americký Motors jistě přispívá k úspěchu série pro NASCAR. Od 1973 do 2003, horní divize z NASCAR Winston Cup jméno.
V roce 2004 se začátek závodní sérii v NASCAR Nextel Cup přejmenován na nahrazení dlouholetým sponzorem série Winston. Současně se změnil systém bodování. Proto ne všechny body ze všech závodů dohromady a ten s nejvíce body pro mistra cenu. Místo toho se Chase pro Nextel Cup, a play-off byl zaveden systém, v němž po 26 Deset nejlepších závodní jezdec v celkovém pořadí byly určeny, titul mezi sebou mají nasazeny. Pro sezónu 2007 byl počet řidičů v Chase se může zúčastnit, rostoucí na dvanáct. Odpůrci tvrdí, že Chase byl zaveden až Matt Kenseth sezony šampionátu z roku 2003 k diskreditaci to pouze s jedním vítězství dosaženo. Po sloučení Sprint Nextel a pro sezónu 2008 byla znovu přejmenována-Sprint Cup. V play-off systému znamená od Chase pro Sprint Cup.
Subjekty byly dlouho jen pár povrchní charakteristiky se současnými modely řady jsou časté a do značné míry standardizovány. Tato série má za cíl vytvořit úzké, že některá vozidla-specifických prvků, jako jsou přední světla jako dekorativní prvky budou vložena. Od sezóny 2007 je poprvé v historii v NASCAR Sprint Cup Toyota s non-americký výrobce automobilů. Toyota vozidel se podílí na produkci modelu Camry založena. Další novinkou pro sezónu 2007 bylo použití nových Car of Tomorrow v poháru série, která je bezpečnější a levnější než v předchozím autě a musí být v první sezóně v celkem 16 ze 36 závodů nastavit.
Pokud jde o bezpečnost, NASCAR není nejméně od smrti Dale Earnhardt v únoru roku 2001 hodně. Takže HANS systém od roku 2001 jsou nyní povinné. NASCAR také vyžaduje instalaci Bezpečnější Bariérová (ocel a Pěnové Snížení energetické bariéry) pro všechny oválu, kde jeden z jejich top-divize řízení. Bezpečnější Bariérová je ohraničující linie uvažování zeď, část energie, v případě nehody se uvolní, vstřebává. To snižuje riziko život ohrožující zranění-davonzutragen a minimalizovat škody na vozidlech, která je také finanční zvýhodnění. Kromě toho NASCAR v dlouhé-období vývoje programu na Car of Tomorrow, navíc ke snížení nákladů na péči by měl být větší bezpečnost. Když Michael McDowell o 4 Dubna 2008 v kvalifikaci na Samsung 500 na Texas Motor Speedway měl vážné nehody ukázalo, že všechny tyto komponenty ukázala fungující celek. Michael McDowell navrženo na cca 260 km / h téměř frontálně do zdi a na autě objevila přímo po nehodě nezraněný. Od sezóny 2008 je pouze Car of Tomorrow používá. Původně jsem měl v plánu, že v 26 ze 36 závod sezony, ale to bylo díky úspěšné zkušební jízdy a přání mnoha týmům změnila.
V roce 2008 oslaví své 60. NASCAR Výročí. Navzdory kritice ze směru, ve kterém NASCAR pod vedením Briana Francie ovládá závody jsou stále mezi nejpopulárnější sport ve Spojených státech. Vnímané blízkost řady vozidel, stejně jako přijatelné vstupné a relativně otevřeného výběhu jsou důvody pro to. Někteří závodníci legendami, jako je Richard Petty s 200 výher a sedmi magisterských titulů, nebo Dale Earnhardt smrtelné nehody, který také vyhrál sedm titulů, je uctíván jako národní hrdinové. Dokonce i méně úspěšných závodníků má ventilátor základny, s ohledem na startovní pole 43 vozů vždy dostatečné identifikační znaky vznikly. Takže stejné skvělé závodní karnevaly, kde děti budou slaveny. V NASCAR je, navzdory své téměř výlučné soustředění se na USA, s výjimkou ojedinělých akcí v Kanadě a Mexiku v Celostátní Series a amatérské divize v těchto zemích také velmi populární po celém světě.